Leanne!

Leanne vann Project Runway!!



Jag är jätteglad, för jag ville verkligen att hon skulle vinna.
Hon gör de finaste kläderna och är ödmjuk och trevlig och snäll. Kenley vann inte och jag är glad, för hon var så bitchig och kunde bara göra färgglada 50-tals klänningar. Boring...
Korto och Jerell gillade jag också men mest gillade jag Leanne.
Hela hennes kollektion var vågig och jättefin, även om det inte var mycket färger.
You go, girl!


Coolaste tjejen!

Nu vet jag inte vad jag ska göra.
Det regnar ute, så jag vill nog inte ut och gå. Vi kanske kan kika på Mannen som talar med hundar, mamma ville kanske det. Aja, jag går väl och läser en bok sålänge.
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0