Keira Knightley

Igår när jag jobbade fick jag ett sms av Albin att det ska göras en nyproduktion av My Fair Lady. Jippi, tänkte jag, speciellt när jag läste vidare att det kanske är Keira Knightley som ska spela Eliza Dolittle. (!)


Älskar hennes klänning!

Jag visste inte att hon kan sjunga.. Fast varför inte, det kanske hon visst kan. :) Men det är bara rykte, står det på den fenomenala sidan imdb.com (Internet Movie Data Base).
Men det gör inget, kul att det blir en nyproduktion iaf. Och om det nu blir Keira som spelar Eliza så tror jag att hon kan göra den rollen mycket bra.
Filmen ska iaf komma 2010, om ni undrar.

Idag är det fredag! Jobb jobb.
Jag får fundera hela dagen på vad Albin och jag ska äta ikväll. Tycker det är så svårt att komma på nya och goda saker som man kan laga. Variation! Svårt. Mamma och pappa åker och hälsar på moster Eva i Falun i helgen, så vi blir ensamma. Och då får man komma på maträtter själv.
Det är så det är...
Kanske fiskgratäng? Fast det känns så tråkigt på en fredag.
Vi hörs väl senare, antar jag. Ha en kul fredag!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiskgratäng är aldrig fel :)

2011-10-25 @ 14:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0