Coco avant Chanel

I höst har Coco avant Chanel premiär, närmare bestämt den 18:e september. Coco spelas av Audrey Tautou, väldigt mysig skådespelerska.



Jag tror det kommer bli en riktigt bra film. Dels för att den är på franska (världens vackraste språk?) och dels för Karl Lagerfeldt har fått säga till om hur alla kläderna i filmen ska se ut. Regissören (och kostymören?) har fått kika in i Chanels lager hur kläderna såg ut förr. Då är det ju lättare att göra kläderna exakt som de såg ut förr.
Very cool.

På tal om andra premiärer så har New Moon (från The Twilight Saga) premiär den 20:e november i Sverige. Jag kikade in trailern alldeles nyss och det verkar bra. Stämde inte riktigt med boken men så är det väl nästan aldrig. Allt kan ju inte stämma. Albin skrattade när en kille (Jacob) förvandlades till varg. Han tål nog inte sånna tekniska, skumma saker. Typiskt killar?:)


Mycket trevligt.

Det är ett tag kvar visserligen. Jag tycker allt borde gå fort att filma, men det ska ju bli bra också. Tur att det bara skiljer ett år mellan filmerna (hittills), annars hade det varit jobbigt att vänta.

Idag blir det kjoldag. Det är inte det ultimata när man ska jobba med dammiga kartonger men det blir så varmt i affären så jag tar det ändå. Det verkar bli lika fint som igår, men det var inte alltför varmt i affären, inte när dörren var öppen iaf. Får se vad som händer. Ikväll är det So you think you can dance igen. Måste ses!
På lördag åker Albin till Arvika :( För att jobba på festivalen. Suck suck. Jag kommer sakna honom massor, lika mycket som förra gången men det är fler dagar denna gången. Jag tror jag jobbar under tiden men ändå..
Nu ska jag fixa håret och sedan kolla posten och gå och handla lite bröd. Måste komma ihåg att äta lunch. Igår glömde jag bort det och jobbade på, inte kul att vara hungrig :(
Aja, vi hörs. Ha en solig dag!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0