Ratatouille

Hej, hallå. Det regnar lite ute, tror jag bestämt.
Lite småskönt sådär. Bästa lukten ever är regn på asfalt. Har ni kännt det? Underbart! :) Nu känner jag ifs inte så jättemycket, eftersom jag är konstant täppt i näsan, men innan det!
På tal om det borde jag ringa till Sahlgrenska imorgon. Jag skulle få komma till en öron-, näsa- och halsdoktor inom tre månader men fick remiss i april. Så nu har det gått mer än tre månader, och då ska jag få.. Komma till nån direkt? Vet inte vad de skrev. Men lika bra att ringa. Vill ju känna dofter igen!

Har precis sett klart på Ratatouille. I like!
Horst är bäst. Hans röst görs av Will Arnett, han som är med i Blades of glory. Han är i ett par med sin syster (som han i verkligheten är gift med) som spelas av Amy Poehler.
Jag gillar för mycket information. :D
Åt god kyckling. Mums! Nästan för mätt nu. Får inte göra hastiga rörelser.
Men ska kanske måla naglarna. Undrar vilken färg... Har rosa, vilket är somrigt och trevligt men lite trött på det. Lila kanske? För mörkt, tror jag... Men vem bryr sig!?
Jag kör på lila och så ska jag kika på Ghostbusters, för (tro det eller ej) den har jag inte sett. Faktiskt.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0