Kalastime

Imorgon blir det kalas. Firar min lilla farmor!
Efter det så drar jag nog med föräldrarna upp till landet. De åker bara ner över dagen nämligen. Så jag får nog packa min lilla väska imorgon.
Albin ska sova över hos sina föräldrar i helgen, de kommer hem från sitt sommarställe på lördag. Bara bra att han får umgås med dem också innan hans mamma åker till Norge igen (för att jobba) på måndag.
Jag stannar nog hela helgen och nog lite in på nästa vecka på landet för att sedan åka hem igen.
Vi har bestämt att vi ska se sista Pirates-filmen med Albins pappa någon gång i nästa vecka. Det är alltid kul att se Johnny Depp liksom! :)

Nu har jag pysslat och varit husmoderlig. Tvättat tre tvättar, vikt tvätt, hängt tvätt... Jisses, så mycket tvätt!
Har satt in två fiskgratänger i ugnen för Albins lillebror kommer snart hem till oss. Vet inte riktigt vad som ska hända mer än att vi ska äta. Förhoppningsvis kanske vi tittar på en rolig film.
Efter det har jag lust att bada med Albin, vi har inte gjort det i sommar än. Tokigt!
Nattbada är alltid trevligt, vi kanske går till Frökens Udde eller så. Får se.
Vi var duktiga förut och gick promenad runt Labra. Kändes bra, vi kände oss nyttiga. Fast jag har sån lust att vara onyttig... :P Och jag vet att vi har glass i frysen, och jag köpte en chokladsås häromdagen.
Fast man kan ju ta lite bara. Efter maten.

Är lite småsur för DinSkos hemsida verkar vara nere. Just när jag hade tänkt att gå in och tom köpa något. Typiskt.
Det är väl bara bra, tycker ni, men jag behöver ett par tygskor sedan mina har gått sönder på insidan. Själva... Tyget innan sulan, om ni förstår? Det har lossnat längst fram. Väldigt irriterande.
Såg i en tidning att DinSko hade snygga och billiga, men såklart så ska det inte fungera när jag vill.
Blä!
Nu ska jag gå och läsa ännu en modetidning medan jag väntar på att killarna ska komma hit.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0