Helt tyst...

.. på bloggfronten.



Vad gör alla? Man kan ju inte vara ute, det är för varmt för det..
Så in med er och börja blogga! :P Jag har ju inget att göra, läsa bloggar är ju urkul men ingen uppdaterar..
Eller så är det jag som inte har ett liv :)

Jag sitter mest och väntar på att Miss Marple ska börja, fast det är inte förrän åtta. Hm hm. Jag har rensat jordgubbar (idag igen?? Tredje dagen i rad med jordgubbisar) och dukat (lite tidigt men ändå) och sitter nu här.
Har kommit hem från jobbet. Ovanligt stillsamt, inte mycket kunder. Men jag hade grejer att fixa så det blev ingen dötid iaf, gött gött.
Pratade med Albin i eftermiddags. Saknar honom.. Lite dålig mottagning och så var det massa saker som pågick så det var svårt att höra vad han sa, men jag saknar honom iaf.
Idag är det 22 månader sedan vi blev ihop. Ingen milstolpe precis men det känns som man ska fira lite extra med god mat. Hoppas älsklingen fåt god mat där han är...
Imorgon öppnar ju festivalen så då är det inte så troligt att han har massa tid att prata men det fattar man ju. Han måste hålla koll så att alla gör det de ska och så.

Imorgon fyller Sara år. Jag har en liten present men vet inte riktigt när jag kommer att träffa på henne så det kanske är bäst att skicka med den med någon. Ja, så får det nog bli. Jaja.
Jag tror jag ska lägga mig i soffan och softa lite tills föräldrarna kommer hem.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0