Bloggeliblogg

Nu är jag hemma från jobbet.
Eller ja, det var jag ju för ett tag sedan men har läst bloggar och så, men det känns som jag nyss kom innanför dörren.

Fast efter jag hade skrivit det där tog jag en paus och åt. Fisk. Jag värmde den inte tillräckligt så det var lite kallt. Uss..
Men det gör inget, jag åt en del och sedan åt jag jordgubbar och glass. Oturligt nog är chokladsåsen slut. Får kanske köpa imorgon.
Pratade med Albin också. De verkar bli klara tidigare där borta, så han kanske kommer till mig på onsdag eller tosdag :) Yay!
Nu är det tråkväder ute. Blött och kallt. Så kan det bli.
Fick två komplimanger för mitt halsband idag, glasspinnehalsbandet. Folk verkar gilla det :)
Fick tips om en sida som hade ungefär likadana som jag ska kolla in snart.

Nu kanske jag ska spela lite spel. Eller se klart filmen jag började titta på förut.
Vi hörs väl som vanligt.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0