Touche Éclat och Chicken Tikka Masala

Igår var jag ledig.
Det var väldigt trevligt. Jag skulle på utflykt och uppdrag. Först styrdes kosan mot Djupedal och deras Ica för att hämta ut ett paket. När jag hade gett min avi till han som hade hand om posten, sa han att det var ett jättelitet paket.
Jag fick det och blev förvånad för det var verkligen ett jättelitet paket som inte vägde mycket alls. Det stod 0,1 kg på avin. Det var mitt paket från Beauty Planet och min Touche Èclat från YSL.

Fina highlightern!

Väldigt nöjd med den hittills iaf. Så praktisk! Den fick mig att städa lite i mitt badrumsskåp. Städa ut sådant som jag haft ett litet tag. Man borde rensa ut lite ungefär var fjärde månad åtminstone.
Mascaror räcker väl i tre månader, om man inte byter dem så kan det börja växa bakterier och otrevligheter.

Iaf. Efter det åkte vi till Allum där jag skulle till DinSko för att kika på ett par skor som jag hade lagt undan. Illa, tyckte alla. Men när vi väl hade kommit dit så var inte skorna så snygga som jag hade tyckt att de var på bild.
Så tur för min plånbok så lämnade vi Allum och fortsatte mot Örgryte och Sara för att hälsa på.
Jag trodde lille Oliver skulle vara där men han var med Eric på jobbet. Och.. Softade? Jaja.
Vi pratade en del och Albin pysslade med Erics Mac.
Sedan spelade han och Sara ett tv-spel som hette Little big planet. Det verkade krångligt så jag satt bara och var hungrig.
Albin och jag hade nämligen bestämt att vi skulle gå till Star of India och äta. Vi åkte dit och det var buffé fortfarande. Jag valde en Chicken Tikka Masala och det gjorde Albin också. Jag bjöd.
Det var väldigt gott, som vanligt. De är alltid så snälla där. Och naan-brödet var väldigt gott.

Sedan gick vi en sväng till Movieline för jag hade ett tillgodokvitto. På det stod det åttioenn. Jag skojar inte, han skrev så. Jag glömde visserligen att ta kort på det men men..
Det blev två filmer.

Sliding doors med Gwyneth Paltrow.


Ocean's Thirteen med folk. :)

Japp, så blev det.
Jag skriver ett annat inlägg om hur det har varit idag.
Until next time..

Kommentarer
Postat av: cajsa

Jag vet... så himla drygt, men jag ska som du säger bli medlem, men jag har hittat lite i stockholm och det är ju inte fren om två år, just nu är det ju inte aktuellt men jag känner att jag skulle må så mycket bättre av att komma någon annanstans.

2009-01-15 @ 19:47:26
URL: http://cajzas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0