Realisation


Rea på NK idag.

Yes, direkt efter jobbet satte mamma, pappa och jag iväg till Mölndal för att hämta upp farmor och sedan bar det av till NK och deras realisation.
Jag brukar inte shoppa på NK, det är lite för dyrt men rea är alltid trevligt. För en gångs skull kikade jag inte på väskor! Yay! Jag kikade på skor istället. :D
Jag hittade till Cocktail och provade skor från Nine West. Hittade ett par trevliga, provade andra foten och slog sedan till på ett par svarta i mocka.

Fin skokartong? :)


Alltid svårt att få snygga bilder på skor i mocka, jag är kass på ljussättning.

Jag slog också till på Lancômes mascara Ôscillation, den vibrerar när man trycker på en liten knapp på skaftet. Ska bli intressant hur bra den är. Om den nu är det, men Lancôme funkar alltid på mig.
Josie heart Lancôme!

Visserligen bara en bild på asken men mascaran finns där i! :)


Jag är mycket nöjd med dagen. Snart kommer Stjärnorna på slottet och det får man nog också kika lite på.
Igår sågs det på Let's dance. Det är väl alltid lite segt i början, för de kan ju inget (oftast) och då är det lite pinsamt och sitta och kika på när de är stela och så. Men det var ganska kul ändå, alltid trevligt.
Jag hejar på Graaf. Tror jag :P Har respekt för henne iaf, efter jag läste hennes bok så tycker jag hon är modig och cool. De andra vet jag inte än.

Jag går in mina skor och får se vad som händer imorgon.
Förhoppningsvis ingenting. Så får jag ta det lite lugnt :)
Kanske träna lite. Har inte tränat än idag, får nog göra det en liten stund iaf.
Nästan läst klart Svensk maffia. Sedan får jag nog börja på Damernas detektivbyrå, har inte kommit mig för att läsa de böckerna än. Får se hur det blir.
Sugen på att se The Curious Case of Benjamin Button, kanske nästa vecka om jag har tid. Ledig nästa onsdag och fredagen.
Bjud mig på något kul påhitt eller överraskning! ;)
Puss!

Kommentarer
Postat av: sissel

vibrerande mascara?? oh my! hade träningsverk efter wii....kände mig otränad

2009-01-11 @ 21:16:17
Postat av: Sara

Är det tillräckligt som överraskning om jag kommer och hälsar på på onsdag? Om det funkar att Oliver kommer vill säga... :/

2009-01-12 @ 11:37:48
URL: http://bravaragazza.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, jag kollade på det. Har sett massa sådana saker förut och är dels därför jag inte äter kött.



Kom du och hälsa på på onsdag, det blir bra :) Säg till vilken tid bara så vet jag när du kommer. :)

2009-01-12 @ 19:10:05
URL: http://bravaragazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0