Holly Golightly


Söta Audrey Hepburn.

Just nu tittar jag på Breakfast at Tiffanys. Mycket trevlig film. Jag älskar gamla filmer. Iaf sånna med Audrey Hepburn. Jag har också sett How to steal a million. Den var också bra men denna slår alla. Hon är så underbar, de spelar över lite och så men det är kul. Alla kallar alla för darling.

Wonderful film!


Jaja. Idag har jag jobbat men är ledig imorgon. Ska försöka softa men det är yoga också. Får se hur allt blir.
Just nu är lille valpen här med sin husse. Jag försöker att inte umgås med valpen, så slipper jag bli sjuk.


Jag är så sugen på att åka till Stockholm redan nu men det är ju lite tidigt. Plus att Albin inte har åkt än. Men jag är så sugen på lite miljöombyte. Och lite lite shopping.. Fast inte så mycket för jag har beställt linser och de kostar ju lite grann. Iaf när jag lägger undan så mycket som jag gör.
Det är bra att spara för framtiden. Jag funderar att öppna ett till konto och sätta in typ 500 kr varje månad och spara till något fint, som jag får slösa på. Kanske någon märkesväska..
Eller något annat jag får slösa på. Kan döpa det till fina saker-kontot.
Låter det bra?
Jag tycker det.

Jag har lust att gå på bio själv på fredag. Se Changeling. Fast bara om Albin har andra planer. Det är kul at göra sådana saker själv ibland. Visa sig själv att man kan göra saker ensam.
Nej, nu får jag titta på slutscenerna på filmen och sedan kanske gå och lägga mig.
Kisses!

Kommentarer
Postat av: sissel

fina-saker-kontot? marian keys, en oväntad semester?

2009-01-28 @ 19:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0