Union Jack

Jag vet, jag vet, JAG VET!
Illa med så mycket nya väskor, men det har kommit en ny idag.
Visserligen beställde jag den för ett tag sedan, men det är ingen ursäkt.
Jag skäms lite, så det är väl ett steg i rätt riktning? Att jag skäms för jag har så många väskor? Nu kanske jag lugnar mig något. Ska verkligen försöka att hålla mig i en och en halv vecka drygt, sedan får jag köpa något. Med undantag för mat, såklart. Jag måste ju ha lunch.
Men ni förstår.

Bild på fina väskan med Union Jackmotiv från Asos.com.


Storlek large på kuvertväska.

Jag fick också en cd med Robin Williams. Jaha... Jag trodde jag hade beställt en DVD, men där ser man. De får beskriva bättre vad det är de säljer, dumma Cdon.com. Jag beställde i tron att det var en DVD med standup, men nu fick jag en cd istället. Det är ju inte dåligt men jag hade hellre haft DVDn.
Här är den iaf.


1986, old school like hell.

Jag satt och funderade på jobbet idag och kom på att jag verkligen vill resa till Italien! Jag kan visserligen inte italienska, och jag skulle nog vara lite rädd för alla kåta och sliskiga italienare som flörtar fast de är gifta, men ändå!
Man ska ta chanser här i livet, lyssna på vad man vill.
Så kanske åka till Rom eller Milano med mamma? Inte för att shoppa, om ni nu trodde det, men för att titta på alla byggnader och bara... Vara!
Kanske kika in i några affärer såklart, men det är inte därför jag vill åka dit.
Så det så.


Snart kommer mamma hem och då ska vi gå och träna, för jag mår rätt bra idag.
Jag har fått en tid för gastroskopi, 3 mars. På Östra. Då kommer jag ha varit på alla sjukhus i hela Göteborg ju. Wow, coolness. Eller inte. Stackars mig.. :(
Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag har sökt sommarjobb på ett dagis två år i rad man dom behöver aldrig någon hjälp där .. :/

2009-02-17 @ 11:28:16
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0