Snö, snö och kalas

Igår var riktigt trevligt, även om jag var lite negativ som jag alltid blir när jag kollar på Let's dance. Jag vet inte varför, men det är något med Laila Bagge och Carl-Jan som får mig att gå igång och börja spotta ur mig elaka saker.
Fast de hör mig inte, som tur är.
Jag var rädd att jag skulle må dåligt, kanske lite allergi mot söte Oliver men det gick fint. Visserligen så klappade jag honom bara lite och tvättade händerna efteråt. Men det verkade gå bra.
De kommer hit ikväll på kalas, och då ska det nog inte heller vara någon fara. Jag oroar mig väl i onödan.

Kalas ikväll som sagt. Lilla mamma firar med släkt. Det blir lasagne, mmm.. :)
Och godis förstås. Ska försöka att inte ta massor, bara för jag har mensvärk. Det är så lätt att övertyga sig själv att man får frossa när man har ont i magen. "Det blir bättre då!" Jomenvisst.
Innan kalas ska jag bara ligga och softa. Kanske äntligen titta klart på En geishas memoarer, hann inte det igår. Har väl bara 20 minuter kvar eller något, men den är så mysig.
Längtar tillbaks till Tokyo..
Funderar allvarligt på att ta upp japanskan igen.
Men jag får så mycket idéer nu när Albin är borta och inte kan hindra mig.
Jag har bestämt mig för att börja övningsköra, kanske börja rida islandshästar igen (ridlektioner alltså) och nu börja med japanskan igen. Hur ska jag hinna med allt det plus jobb?
Ja, jag är tokig, tror jag bestämt.

Händelselöst på jobbet idag. Barnfamiljer, barn som pillar på allt och låter och gråter och...
Jag är lite trött idag, det är nog det. Sovmorgon imorgon!
Promenad med Toria imorgon, fika med Sofia blir det nog också.
Sedan jobb två dagar, klippning, jobb tre timmar och sedan sitter jag på tåget till Sthlm!
Inte långt kvar, känns jättebra.


På tal om ingenting...
Det snöar.


Inte min bild, jag är för lat för att fota idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0