Mitt liv som förrädare

Jag försöker verkligen komma på intelligenta och coola rubriker, va? :)
Idag tog jag en från en boktitel. Började läsa den igår. Den handlar om en tjej i Iran som sätts i fängelse för hon demonstrerade lite. Osv.
Har inte kommit så långt än... :P

Idag såg jag Prince Caspian, ni vet The Cronicles of Narnia 2. :)
Prins Caspian var väldigt lik Keanu Reeves. Fast mer latino.


Liiiite Keanu? :P

Väldigt mycket slagsmål i filmen. Blu-ray, så jag såg rätt bra. :) Det bästa var när Lucy kramar lille, grinige dvärgen. Wee, lots of small people!
Den var ganska bra men lite för mycket tonårskåthet, tyckte jag. Iaf nästan i slutet. Liiite too much, over the hedge.


Såg ett urbra (nytt!) klipp med Robin Williams.


Robin är bäst, han är fruktansvärt rolig!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Hade tänkt att se en film men VLC vill inte samarbeta. Den hackar och laggar om jag har i en DVD i datorn. Illa.
Får se någon jag redan har på datorn då.. Trist, känns som jag sett alla typ tre gånger minst.
Men man får väl offra sig.
Typ.

Idag är det en vecka kvar tills jag får träffa min Albin igen!!!
Jag längtar, och saknar honom massor.
Imorgon blir det jobb igen, lite ledig på fredag men börjar 15. På lördag också lite jobb och sedan släktkalas. Fika på söndag. Kanske en promenad med Toria i helgen? Vi får väl se vad som händer.
Nu ska jag gå och sysselsätta mig med något.
Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0