Körkortstillstånd

Det är lika bra att ta tag i det.
Och nu har jag ju mycket tid över, och man kan ju faktiskt inte städa hela tiden.
Pappa ska vara min handledare för han är säkrast. Mamma kör också bra men hon är inte lika lugn som pappa. Tur för henne så blir hon inte grinig om jag hellre väljer lugna pappa.
Jag vill verkligen ta körkort, vara obeorende och allt.
Det skulle vara en liten seger för mig om jag lyckas komma över min rädsla för att köra. :P
Blir alltid livrädd när det går fortare än 50. Not good. Men man vänjer sig, säger alla. Och jag har aldrig gjort ett misstag när jag övningskört. Alltså, med misstag menar jag köra in i någon vägg, eller ner i diket eller köra på någon. Som tur är. Är mer försiktig än så. Helst skulle jag vilja ha uppkörning på en parkering. Inget mer.
Men men, önsketänkande..


Jag tror nog allt att jag ska träna. Ska bara ta mig en macka och klä på mig träningskläderna, fylla vattenflaskan och vänta på mamma. Inte kul att träna själv. Inte glömma astmamedicinen! Eller gymkortet så man kommer in.
Sedan blir det Design: Simon och Tomas. Såg Simon i en glödlampereklam i Elle interiör idag. Jättekonstigt.
Och jag hörde världens konstigaste reklam på radion.
En tjej sjöng "dildo, dildo" ett x antal ggr. Reklam för en porrbutik på Andra långgatan som ligger mitt emot en väldigt trevlig indisk resturang. Det var det konstigaste någonsin.. På radio! Ja, jag säger då det..
Albin verkar ha det kul i Sthlm, och jag har ett miniuppdrag att leta rätt på en fin bild när någon har uppklippt hår, som skulle passa mig. Vill ta med en bild till frisören så det inte blir några missförstånd. (Tro mig, det har det blivit många gånger. Jag litar inte på frisörer nästan..!)

Annars får ni ha en jättemysig måndag! Mys i soffan, framför TVn med lite glass kanske? :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Albin Olsson

Du kan övningsköra lite framför TV:n. Du får spela mitt Mario Kart hur mycket du vill. Under sängen ligger GTA:san Andreas till PS2. Det är mer verkligetstroget och riktigt kul. Det få du spela!

2009-02-10 @ 08:21:19
URL: http://albinolsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0