iTunes

Jösses, jag höll ju på att glömma..
Man kan bara inte sätta sig på ett tåg utan att ha laddat Nanon med ny musik!
Jag har haft "gammal" musik nu ett tag, då bläddrar man bara förbi alla "tråkiga" låtar, som man har hört så mycket. Och det är ju lite onödigt. Jag får väl plats med 400 låtar, då känns det lite dumt om jag har typ.. 300 som jag bara bläddrar förbi.
Nej, ut med det gamla och in med den nya musiken!
Får se om Albin har något nytt att skicka.

Jag kan inte ens träna idag för jag har lite ont i halsen. Illa illa..
Får kanske greja lite med Wii Fit så jag tränar lite åtminstone. Typ.. Balansövningar. Alltid något.
Och fundera på vilka böcker jag ska ta med mig. Och vilka tröjor.
*sucka*
Jag har gjort en packningslista men kommer säkert stoppa med mig extra mycket och då blir det tungt. Fast jag kan ju ta väskan med hjul på.. Hm. Tåls att tänka på.

Fick två filmer idag, båda med Audrey Hepburn. Jag har verkligen snöat in på henne. Prinsessa på vift och Funny Face kom idag. Väntar jag på något mer? Hm..
Tusan, jag som inte skulle köpa något förrän jag var i Sthlm. Jaja, så kan det gå om man heter Josie Larsson!


Nu ska jag sitta och klicka i all musik jag ska ha med mig.
Adíos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0