I am so proud of my new haircut

Freak Kitchen är bra. Jag är inte jätteproud men jag är nöjd.
Fixade till topparna och klippte upp håret lite. Det är lite kortare än förut och känns fräschare och snyggare.
Hoppas det håller i sig! :)
Bokade en ny tid i april, så ska dit igen om två månader. Gillar mitt hår bättre efter att jag börjat gå till frisören lite oftare. Jag försöker väl ta hand om mig numera.
That's good!

Albin sitter i sängen och glor på TV, jag sitter här och ska fixa med musiken. Fick massa nytt igår, så det ska bli kul att lyssna. Jag hoppas vi kommer i samma vagn sen, får då blir det lätt att fråga om någon vill byta plats.
Jag har packat nääästan allt. Ska packa ner tandborsten också.
Och vi kanske ska se klart Batman också, jag var så trött så vi stängde av.


Alldeles nyss så ringde Jehovas vittnen på dörren. Jag sa att jag inte var intresserad och att jag hade bråttom.
Jag är så dålig på att ljuga men jag blev nervös. De har aldrig ringt på vår dörr innan. Jisses..
Jaja, så kan det gå.
Nu ska jag gå coh sysselsätta mig med något.
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0