Fredagen den 13.e

Jag brukar inte bry mig speciellt mycket om just den här dagen. Jag brukar råka ut för otrevligheter de flesta dagar och inte någon speciell dag, som t.e.x fredagen den trettonde. Men många är väl nervösa. De kanske råkar ut för saker som inte märks, t.ex. cancer eller blir gravida.
Äsch, jag vet inte.

Fick en tidningsartikel skickad till mig. P-piller kan bero på att jag har astma. Någon studie.. Har jag ifs hört förut, men vad är bäst? Ta astmamedicin eller hålla koll så man inte blir gravid? Det tar större skada på kroppen att göra abort än att ta astmamedicin. Och nu får jag ju ordentligt hjälp på Vårdcentralen, jag hoppas verkligen att det blir bra nu. Annars är det ett alternativ, att försöka sluta med p-pillrena.
Men jag har ändå ätit dem i åtminstone 4 år och har inte haft några astmasymptom förrän vid 21 års ålder. Är inte det konstigt isf?
Jaja. Får kolla upp det där.

Ingenting kul att läsa nu på morgonen.. Blogga, folk, blogga! :P
Får gå ner och yoga med Wii Fit och sedan äta lite gröt.
Hörs sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0