Country Roads, take me home..

Idag ska det tydligen bli släktträff - utomhus!
Jag som trodde att jag skulle få ta det lite lugnt idag men nej nej. Aja, det är iaf kul att träffa släkten :D
Det ska tydligen grillas korv och dricka varm choklad vid Sisjön.
Det kan nog bli riktigt trevligt, det kommer en liten hund också. Måste ta med kameran!
Jag hoppas inte vi ska gå långt bara.. Är trött i fötterna.
Och sedan ska jag träffa Aridun i stan för att fika, tror jag det var. Han hade hittat ett nytt trevligt fik, och det måste man ju prova på. Speciellt när vi aldrig ses för han åker ut på sjön i några veckor i sträck.

Bra igår var att Toria och jag bestämde att vi skulle ut och gå iaf en gång i veckan + ha en filmkväll, för hon har aldrig sett Breakfast at Tiffanys och den är ju underbar :)
Men nu ska jag klä på mig varm och leta fram en mössa, så får ni ha en trevlig söndag!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0