Fredagsmyyyyys

Hej hopp, idag är det fredag igen!
Veckorna går så jäkla snabbt, det är inte klokt. Inte alls.

Jag har haft massa kul den här veckan. Träffat massa nytt folk, lärt mig nya grejer, blivit trött av att aldrig softa. Men det är det så värt. Ny tid börjar?
Satt och fundrade häromdagen när jag var ungefär 16 år. Då hade jag massor av vänner, vi träffades ofta och fikade och busade och allt var vi gjorde.
Saknar den tiden, iaf med att träffa vänner så ofta.
Men då hade man mer tid, då gick man i skolan till fyra högst. Nu när jag jobbar så jobbar jag till sex, och är inte hemma förrän sju. Man blir lite trött då och orkar inte anstränga sig att leka med vänner. Helgerna är bättre isf.
Kanske middag hos mamma och pappa på söndag. Nice nice.
Kan fråga om jag får låna deras tvättmaskin då... Tvättade två tvättar idag men det är ändå smutsig tvätt kvar i tvättkorgen och nu lakanen. Hmmm.
En vittvätt vill jag köra. Finns inga tider i tvättstugan som passar mig förrän på onsdag. Och så länge orkar man inte vänta.

Jag börjar inte förrän två idag, åker inte förrän halv ett. Vill hälsa på Albin lite innan. Kanske köpa en sista julklapp. Kom på att jag borde köpa en till Oliver också, fast han är inte så kräsen. Mamma och jag kan åka till någon rolig djuraffär och kika.
Men men. Jag ska nog ligga och glo på TV eller läse lite tills bussen går.

Hoppas ni får en superduperrolig helg och hoppas ni får vad ni vill beställa om ni har siktat in er på något från Sonia Rykiel-kollektionen! :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0