Trädgårdsslaveri

Hej hopp.
Jag har varit ute idag. Efter jag hade ätit och allt, kom pappa hem och sa att vi skulle greja i trädgården.
Jag blev misstänksam, speciellt när jag precis hade målat naglarna med en jättefin ny färg som jag fick med i Solo igår. Man fick med två stycken rosafärgade, en hette Sassy och en hette Baby och Baby är min favvo. Den ser lite aprikosfärgad ut, jättesnygg! Iaf till typ vita kläder.

Jaja.
Jag fick handskar och en sekatör och skulle klippa till en buske, men jag tyckte det var så roligt så jag klippte... Fel och för mycket, så pappa sa att vi lika gärna kunde ta ner hela den.
Så kan det gå när man tvingar mig att jobba! Mohahaha!
Fick rensa upp allt skräp i massa säckar, det blev åtminstone nio stycken med allt krafs.
Jag tror vi var ute i två timmar eller så. Jag känner mig väldigt duktig. :)

Har tyvärr himla ont i halsen. Är det svininfluensa? Eller förkylning?
Usch, vill inte ha ont i halsen.. Tusan.
Snart är det SYTYCD, folk ska röstas ut. Jag tror jag håller på Jeanette och Ade, att de ska vara kvar. Gillar dem.
Ska nog äta också, mamma gör mat. Sen mat visserligen men ändå. Vi höres. Imorgon är det sovmorgon.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0