Sunny day

Hej hopp!
Idag har jag haft sovmorgon. Tror jag iaf.
Var hos tandläkaren men måste laga (och bedöva! Usch!) så jag får komma dit imorgon istället. Halv nio ska jag vara där, halv elva öppnar jag butiken. Om inte bedövningen har släppt då, då kommer det bli knepigt.
Speciellt eftersom det är skolstart och det är rusning efter alla block, papper, pennor och kalendrar. Jag hade det stressigt men det var roligt att det var så mycket folk :)
Usch, gillar inte tandläkaren, när man måste laga och bedöva.. Och nu har min tunga blivit domnad? Kanske förbereder mig lite mentalt inför imorgon :P

Albin följde med till tandläkaren och jag övertygade honom att han också skulle undersöka sig så han bokade en tid och gick dit en timme efter mig. Och såklart hade han jättefina tänder :)
Jag blev stolt över honom :P Konstigt men sant.

Nu är jag trött, och ska greja lite med datorn men sen vill jag nog slappa. Pappa försökte övertyga mig om att jobba lite i trädgården men jag orkar inte. När mamma kommer hem ska vi gå på en promenad, då är det väl bäst att jag vilar innan :P Ska nog gå och lägga mig med en bok sålänge.
Vi hörs kanske ikväll, annars imorgon. Håll tummarna för mig och min tand!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0