Raindrops keeps falling on my head...

Det är regnväder och jag sitter inne med mysbyxor. Det är jättetrevligt. Regn är väl sådär när man är ute i det men om man är inomhus och ser regnet trumma mot marken, då är det väldigt mysigt.

Jag skulle egentligen fikat med Terre idag men hon skulle till banken. En annan dag får det bli. Hoppas det inte regnar då.
Isch isch. Jag tycker inte om banken här i Mölnlycke,  det är en sak som är säkert! Det är Swebank jag pratar om. De är alltid sega, inga undantag. Igår satt jag i åtminstone en halvtimme. Tio nummer före mig. Alltid lika sega bakom disken. Två diskar bara, lär de sig aldrig? Min bank i M-lycke har inga kontanter utan ger bara råd. Det är lite dumt, annars skulle jag gå till dem.
Dumma Swebank!!

Jag ska nog mest softa innan jag börjar vid 15. Läsa tidningar, kolla på Gossip Girl... Kanske städa lite. Men det är ju så tråkigt :( Vi får se.
Får ta hand om Albin också. Han har ont i ryggen, myggbett på båda fötterna, något sår på benet som sticker till och täppt i näsan. Ska nog smyga iväg och göra lite nyponsoppa till honom, det tycker han om.
Och jag :) Vi höres!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0