Rådjur!

Hejsan.
Jag har städat badrummen och Albin dammsuger.
Fast han tog en paus. Och jag har finkläder idag igen. Lila, fluffig klänning med ena axeln bar + stooort skärp i midjan. Ser tokig ut men det tycker jag om. :)

Anyways, jag låg och läste nyss och då sa Albin att det var ett rådjur i trädgården! Jag fotade lite men det blev inte jättebra bilder men man ser ju vad det är på.. :P
Det var nog ett litet kid med också. (Jag kan inte sånt...)
Jaja. Enjoy!


Liter rådjur.. Smygelismyga.


Oh no! She's seen us! Abort mission, abort abort!!


Let's flyyyy awaay. Till grannen?


Skutt!

Det var det.
Nu har vi varit på bio, vi såg ju Public Enemies. Den var sådär. Johnny är ju aldrig fel, men Albin tyckte den var sådääär. Jag tyckte den var rätt bra. :)
Nu ska vi mysa. Vi har lite cola och non stopchoklad.. Mums. :)
Imorgon ska vi på kalas hos Albins mamma och pappa, för att fira hans mamma i efterskott.
Vi hörs väl. :P
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0