Pyssel-Josie

Idag sitter jag och pysslar med hemligheter.
Mohahaha...

Vi drog in till stan när jag hade slutat vid tre. Vi shoppade liiiite liiite, och så var vi inne i min favvoaffär: Panduro! Ställde knepiga frågor till de som jobbade, så de fick jobba lite. Heh.
De har mycket fina saker där. Jag vill köpa nästan allt. Fast mest det i pärlväg. Göra halsband, armband, örhängen... Ska nog göra ett par örhängen snart :)
Vi åt på Golden Days igen. Jag åt oxfilé och Albin åt noisette. (Eller hur det nu stavas) Efter det festade vi loss med varsin mjukglass.

Nu är jag hemma.
Jag har kikat på två avsnitt av Gossip Girl och pysslat med det hemliga. Det går rätt bra.
Jag har massa tidningar att läsa men too little time..
Det är en underlig jobbvecka jag har framför mig. Imorgon jobbar jag från 15-18, onsdag jobbar jag 11-15, torsdag 15-18 och fredag från 15-18. Lördag ledig! Yay! Brukar inte vara ledig på lördagarna, så det ska bli trevligt. Och på söndag är det kalas för svärmor. Alltid trevligt. Får hitta på något fint att ha på mig... :P
Nu är det kanske mat? Men jag är inte vidare hungrig. Tar nog en macka istället. Albin får offra sig och äta mycket istället. :D Imorgon sovmorgon alltså. Himla härligt.
Ska försöka läsa alla tidningar som har kommit och pyssla lite mera.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0