Massa nytt

Hej hopp!
Idag har jag jobbat, och egentligen har det inte hänt så mycket.
Jag fegade ur från gympan och gick hem i regn.
Lite trist.
Imorse fick jag reda på att vi kanske ska få hyra en 2,5:a i Västra Frölunda! Det känns jättebra även fast jag inte riktigt vet om det blir så. Imorgon ska vi sätta oss och göra en budget för att se om vi har råd med allt.
Det blir troligtvis nästa vecka vi ska kika på lägenheten.
Det ska nog ordna sig.
Och imorgon har Albin och jag varit ihop i 23 månader. I know, who's counting? (Jag, tydligen...) Och på onsdag är jag ledig och då ska jag också till frisören.

Det har varit en bra dag, tycker jag allt. Kudden till rosettfodralet kom, och en film! Favvofilmen: To Wong Foo, thanks for everything! Julie Newman. Fick en paljettklänning från Nelly och ett par paljetttajts från H&M.
Good day.
Men nu är jag trött. Jag ska nog gå och borsta tänderna och sedan däcka i sängen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0