Krasslig och Skönheten & Odjuret

Hejsan.
Jag är inte jättepigg nu, och inte så värst glad men jag tänkte slänga in ett inlägg innan jag parkerar mig i sängen igen.
Har legat där ett litet tag nu, Albin är mysig och tar hand om lilla krassliga mig.

Imorse var jag uppe vid åtta för att åka till Mölndals sjukhus och kolla min lilla nos.
Jag fixade en patientbricka, och sedan gick vi och letade mottagningen och duktige Albin hittade rätt direkt. Om jag hade varit där ensam hade jag nog inte hittat rätt, inte med en gång iaf :P
Sedan kom jag in till doktorn och då fick jag två bomullstussar med blå vätska i näsan direkt. Den skulle nämligen bedövas. Fick sitta ute i väntrummet och försöka låta bli att andas genom näsan och sedan fick jag komma in igen. Han kikade i näsan med en lång kamera. Otäckt..
Men inte lika otäckt som gastroskopin. Burr...
Tydligen så har jag polyper i näsan och de ska inte vara där, de måste bort, så de ska skära i mig >.<
Jag ska få komma om några veckor igen och då ska de röntga mig. Och sedan operera... :C
Usch, jag är rädd. Redan.

Efter det kändes det konstigt att andas genom näsan men det gick. Den var nog bedövad men jag kände ju den ändå liksom. Det var ingen tandläkarbedövning, precis :P Fast den kröp ner till tungan efter ett tag. Kändes väldigt udda och konstigt.
Vi åkte in till stan för att fixa present till Albins kompis och jag slog till på ett par strumpbyxor med söm baktill. Det hade tjejerna förr i tiden när de skulle vara sexiga :P
Jag köpte också två diadem, jättegulliga. Ett lila med en ros från Bianco och ett svart med en rosett från Glitter.
Känner mig fin.
Efter det åt vi skräpmat och efter en stund började jag må illa, ont i magen. Vi åkte hem direkt och sen (jag ska inte berätta mycket, jag lovar) när jag var på toa kom det blod, och det är inte den tiden i månaden...
Jätteotäckt, jag försökte ringa mamma men hon var upptagen så jag ringde sjukvårdsupplysningen men de var inte så farligt sa de.
Jaja. Jag har fortfarande ont i magen men det har inte kommit något blod mer. Skönt. Hoppas jag.

Albin ville vara gullig (och det var/är han!) så han bäddade ner mig i sängen med mysbyxor och så såg vi på Skönheten och Odjuret. Inte sett den på länge. Det var kul och mysigt :)
Jag blir alltid på gott humör när jag ser tecknad film. Det är kanske barnsligt, men sån är jag.

Nu mår jag lite bättre i magen men jag tänkte gå och se en till film. Kanske Funny Face eller Breakfast at Tiffanys eller How to steal a million, alla med Audrey :) (mrs Hepburn ofc). Jag gillar henne.
Hon rolig och söt.
Vet ej om jag ska gå på fest ikväll.. Vet ej om jag ska jobba imorgon heller för den delen :S
Men nu ska jag flytta mig från datorn iaf. Ha det.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

oj oj, en nosejob! hah, hoppas det inte jgorde för ont. vad mysigt att se skönheten och odjuret. min personliga favorit är nog den lilla sjöjungfrun eller robin hood! ^^



hur länge har du och albin varit förlovade nu btw?

2009-08-21 @ 19:34:12
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Therese

Stackars tjejen! Tycker du ska krya på dig ordentligt!! Stor kram!

2009-08-22 @ 15:58:21
URL: http://frupettsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0