Ingen speciell dag

Hej hopp.
Idag har det inte hänt något speciellt, därför har jag inte bloggat.
Visserligen var vi på kalas hos svärmor, och det var ju ändå lite speciellt. Men jag har inte känt att "det här måste jag blogga om när jag kommer hem!" så därför skriver jag bara lite nu.

Är trött, för jag somnade när jag låg i sängen och skulle läsa. Sov kanske dåligt inatt, vet inte riktigt. Brukar inte somna bara sådär. Albin lät mig sova, den sötnosen...
Jaja. Imorgon är det jobb igen och jag vet inte hur veckan ser ut än förutom att jag slutar tre imorgon. Och då kanske man ska gå till tandläkaren. När vi satt på kalaset kändes en tand lite vass och konstig. Bad Albin titta på det och han sa att jag hade fått en otäck spricka eller något. Kollade i en spegel - såg inte jättefin ut. Får ringa dem imorgon och kolla hur man gör. Jag betalar för ett helt år, eller hur jag nu gör och då är akutbesök inbetalda så jag slipper betala om jag ska dit. Vilket känns jätteskönt, för de brukar inte vara billiga precis.
Kanske har bitit av en flis eller så.. Usch, scary. Brukar inte ha problem med mina tänder.

En rolig sak: igår blev Albin och jag bjudna på ett gaybröllop :) Det är i spetember, i rådhuset. Det kommer ju bara ta tio minuter eller så men det ska bli roligt. Jag känner inte de som ska gifta sig, men Albin gör det.

Jag är lite rastlös, går omkring lite oroligt och vet inte vad jag ska göra. Kanske lite te..
Får se. (Rim!)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0