Home sweet home

Hejsan!
Jag tänkte blogga igårkväll när vi kom hem från landet men då bestämde sig mitt tangetnbord för att den ville inte fungera när jag skulle skriva blogginlägg. Men den funkade annars. Konstigt?
Jaja. Jag lät den vila och nu kan jag skriva här igen.
Man måste respektera varandras gränser :)

Dopet var roligt. Det var min lille kusin och ett till barn som vi inte kände som skulle döpas. Det roliga var att det andra barnet skulle döpas till Olle Sigge. Min kusin heter Olle och min morfar heter Sigge (egentligen Sigurd men ingen säger det). Det var ett sammanträffande kan man säga. Och om man får vara partisk så tycker jag att min kusse Anton var tusen gånger sötare än den andra bebisen. :P
Jag har fotat en del men hinner inte lägga upp dem nu för jag ska snart gå till jobbet men fixar det i eftermiddag, jag slutar vid tre.

Vi softade resten av dagen. Jag sov middag och ingen väckte mig. Lite trist. Jag tycker egentligen inte om att sova på eftermiddagen för jag har så svårt att somna på kvällen sen. Men men.
Nu ska jag snart iväg och jobba. Känns som en bra vecka. Men man får väl se :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0