Halloween

Jag satt och tänkte lite igår, eller om det nu var förrgår..
Hade det inte varit jättetrevligt med maskerad, alltså på Halloween? Jag har faktiskt aldrig varit på en sådan fest, tråkigt men sant. Vet inte om jag inte känner så många människor som gillar att klä ut sig istället för klä upp sig men något fel är det :P Iaf..
Jag vill efterlysa en Halloweenfest! Jag efterlyser nu fast det inte är förrän i oktober, november. (När är det egentligen? Sista helgen i oktober??)
Gillade att köä ut mig när jag var liten, jättemycket. Hade en utklädningslåda under sängen där jag kunde bli prinsessa eller Batman (Batgirl?) eller en indian.
Jag saknar det. :)

Så dra igång en fest, någon av er :P Och bjud mig! ;)



Nu ska jag nog woka lite broccoli, morötter och nudlar och mysa till det med Gossip Girl.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Robin

OMG! Ja! Maskerad! :D

2009-08-13 @ 05:35:28
URL: http://coffinboy.se
Postat av: Jessica Stigsson

ååå de är så kul med maskerader. Du får fixa en så kommer jag :)

2009-08-13 @ 19:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0