Finklätt

Ja, nu har vi finkläder på oss. Jag tog nååågra bilder, vissa blev suddiga men det var svårt att ta foton i speglen! :P


Fina damen och kinesen?


Fina vi är va?


Jag gillar denna bilden. Det är min nya Facebookbild! :)


Puss!


Albin är fin :)


Piffigt va?


Skelögd much..?


Ordinary.

Japps, så ser vi ut idag. Det var jag som kom på att Albin skulle ha sig sin Kinaskjorta.
På tal om ingenting så ska vi gå på bio imorgon! Jag har fått välja så vi ska se Public Enemies med J. Depp, Marion Cotillard och Christian Bale. Yeah. :)
Vet inte riktigt vad vi ska göra resten av kvällen men jag ska nog gå och lägga mig i soffan och läsa Ljudet av mitt hjärta (trejde Twilight-boken).
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Therese

Like your clothes!

2009-08-14 @ 22:41:34
URL: http://frupettsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0