Fikafest

Hej hopp, nu är jag vaken och allt.
Idag blir det kul. När jag har gjort mig iordning (och fått Albin att klä på sig något) så ska det bli fika med Terre. :)
Hon jobbar i Mölnlycke idag nämligen, och då ska man väl passa på? :)
Fun fun fun. Vet dock inte vad jag ska bjuda på förutom te. Hm..

Börjar jobba tre och jobbar till sex. Sedan ska jag manipulera Albin så han hjälper mig att färga utväxten. Mohaha. Imorgon är jag ledig från jobbet för jag ska till Mölndal och till en öra-, näsa- & halsdoktor som ska laga mig. Förhoppningsvis. Jag tycker det är fruktansvärt jobbigt att inte känna lukter och att öronen slår lock hela tiden. Jaja.
På kvällen är det fest hos Albins kompis L. Inflyttningsfest, om jag inte minns fel. Synd att man inte känner någon förutom Albin....
Men det ordnar sig säkert också. På lördag jobbar jag och efter det ska vi åka till landet för på söndag är det dop för min lilla kusin Anton. :)
Vet inte vad jag ska ha på mig dock. Varken imorgon eller på söndag. Jobbigt läge... Vill inte vara för uppklädd eller för nedklädd. Alltid lika svårt. :(
Nu ska jag fixa håret. Hörs!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0