Duell

Jag har börjat få upp ögonen för Msn-spel. Det är tack vare Terre :)
Vi började spela Röjflaggor, som hon vann överlägset på men nu har jag börjat vinna lite också. Sedan har vi spelat Patiensduell men det gick inte lika bra. Har spelat det mot Albin idag också, och det gick väl sådär. Ibland får man konstiga kort och det finns inte mycket att göra och andra gånger har man inte tid med alla kort, nästan.

Är så glad idag :D En bra dag för alla, hoppas jag ;)
Imorgon har jag nog planerat att susa in en stund in till stan med Albin. Leta lite presenter till folk och kanske ett par jeans till honom. Inget till mig, tror jag. Nej, jag är nog nöjd. Men det är roligt att åka in och se på folk. :P
Nu ska jag nog sova, tror jag bestämt.
Maten blev god förut, och vi tittade på första avsnittet av Futurama. Mycket bra :) Förut kollade jag på gårdagens avsnitt av SYTYCD och den argentinska tangon var otroligt fin att se på! Inte klokt. Men stackars Phillip, tvinga in honom i ryska folkdräkter och tvinga honom att dansa. Ingen bra idé... Hoppas inte han åker ut för koreograferna var skumma. Spelar in dagens avsnitt också, så ska titta på det imorgon bitti.
Men nu sova!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Therese

Tihi, jag jag har åxå börjat att gilla spele på msn. Det börjar bli en rutinsak nu o spela med dig :)

kramar

2009-08-06 @ 09:56:55
URL: http://frupettsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0