Deppigt och paljetter

Hejsan.
Jag är lite smådeppig för jag såg min inspelning av SYTYCD från igår och då visade det sig att Phillip åkte ut! Jag visste att det skulle komma, han är tyvärr bara bäst på sin egen dansstil och inte de andra... Men ändå!
:(
Suck. Får väl hitta en ny favvo. Gillar kubanskan Janette, hon är alltid duktig. Hoppas på henne då.

Vi drog in till stan förut. Vi hittade födelsedagspresenter till svärmor, det var bra. Vi åkte till min bror för att hälsa på och hämta en kasse med grejer vi glömde på landet, bl.a. en paljettkavaj jag köpte från min kusin.
Oliver blev jätteglad när vi kom, helt galen! Han hoppade upp och slickades i ansiktet och hoppade ner, satte sig, fick syn på en igen och hoppade upp, slickades i ansiktet osv. :)
Urgullig. Jag älskar verkligen den lille valpen, han ger så mycket kärlek hela tiden.
Vi gick en liten promenad, två hållplatser in mot stan med brorsan också. Väldigt fint att gå där och Oliver fick springa lös. Det gillade han men han var lite kaxig och försökte strunta i att husse visslade på honom.
Jag tror han är i trotsåldern, men Eric sa att han hade varit det länge nu. Älskar vovven ändå! :)

Nu är jag hemma, efter att ha inhandlat lite mat (entrécot, mmm) och en mjukglass med strössel. Mums! Spillde dock lite på mitt vita linne :/ Jaja, så går det när man ska njuta.
Har lagat halsbandet jag lagade för någon vecka sen, ett halsband jag gjort till mormor som gick sönder. Sedan lagade jag det fel >.< Men nu är det rätt, hoppas hon blir glad. Lagade mitt egna armband från Pearls for girls (igen!!). Hoppas verkligen inte det går sönder mer, då blir jag arg. Det var faktiskt dyrt.

Jag sitter och pysslar lite med en önskelista. Jag fyller (nästan) snart år, så det är dags att börja tänka.
Jag önskar mig:
  • Hercule Poirot, andra boxen
  • Tavlan Pjätteryd från IKEA

Audrey, om någon missade det.
  • Dan Brown - Den förlorade symbolen
Sen har jag inte kommit längre. Kanske ska önska mig Benjamin Button? Den var rolig att se.
Jaja. Ni får en bild på kavajen också, sedan ska jag nog gå och laga mat.


Fin va? Fastnar lätt i varandra, dock :P

Just det ja, jag fick två filmer på posten. Vill ni se?

Det skiter jag i, ni får se ändå. Sådeså. Min blogg, jag bestämmer!


Hahaha, underbart :D Säg vad ni vill, jag älskar dessa filmerna.


Har dock inte sett denna, så det ska bli kul.

Nej, nu ska jag gå och laga kött. See you on the flipside!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0