Bulletproof

La Roux - Bulletproof

Dagens låttips.
Jag har inte hunnit blogga så mycket. Har jobbat och haft mig.
Idag har jag jobbat hela dagen och det har varit mycket att göra och sånt.
Igår skulle vi på Maskinens spelning på Nef.
Albin hade sett fel, tror jag, och trott att stället öppnade nio men det öppnade tio. Vi stod och väntade utanför och då kom Frej och Herbert och några till gående och sa att de skulle "bränna skivor" först och sen komma tillbaks.
Vi stod på gästlistan, och förlåt mig men jag tycker det är coolt. :P Jag har aldrig stått på någon gästlista när det gäller klubbar.
Jaja. Vi softade runt där inne ett tag och väntade och väntade.
Ingen verkade veta när Maskinen skulle börja spela men vi gissade på kanske 23. Ingen av de anställda visste något, och klockan hann bli 23 och 00. Då kände jag att jag ville gå hem :(
Jag skulle jobba dagen efter, och även om jag inte börjar förrän 11 så vill jag ju gärna få sova lite. To be honest, så var jag rätt nöjd med att ha skakat hand med dem :P

Vi kollade bussar och då visade det sig att det inte gick några bussar förrän fem, halv sex på morgonen. Toppen.
Då träffade jag på min kusin David. Vi pratade lite och då hade Albin messat sin brorsa som fixade skjuts åt oss.
Vi skulle ta oss till Drottningtorget och det var väl lättare sagt än gjort.
Jag ville vara chic och hade högklackat och efter många promenader, både inne på stället och ute på gatan så gjorde det ont i fossingarna och jag var trött på att gå. Då kom en spåris. 50 meter bort. Vi fick springa och jag sprang i mina små skor.
Jaja, vi hann iaf. Och vi fick skjuts hem av en snäll Tobias, tror jag han hette.
Och nu sitter jag här.
Har precis ätit. Innan det var jag nästan grinig för jag har ätit lite dåligt idag. Snart ska vi ut på promenad och jag har verkligen ingen lust men jag blir väl så illa tvungen. Mamma och pappa tar med sig farmor till landet imorgon, så vi får klara oss själva lite. Tror det ska vara fest här på lördag, brorsan har kräftfest. Jag gillar inte kräftor så vi kanske är någon annanstans då. Hos Albins pappa kanske, ser film eller så.

Imorgon vill jag äta typ entrecote eller ryggbiff eller rostbiff. Och bearnääässååås och pommes. Annars skriker jag.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0