Bröllopspanik

Vi har fortfarande inte slagit in presenten eller skrivit kortet!
Tusan. Det går ju säkert på fem minuter, men då ska man komma ihåg att göra det också. Jobbigt läge..

Har vaknat nästan nyss. Låg och stirrade på klockan från sju till kvart i nio, då bestämde jag mig för att gå upp. Vägde in mig på Wii Fit (inte gjort det på fem dagar) och hade gått ner 0,6 kg. Ganska bra.
Spelade lite Guitar Hero och vann över Slash på första försöket. Yeah!

Dagen ligger framför mig och jag måste duscha och göra mig fin. Håret ska jag nog bara ha i en stor knut mitt på huvudet, lite slarvigt. Inte mycket smink och inte mycket smycken.
Albin fick tag på sina finskor, han visste inte alls var han hade dem och vi var oroliga, men han hittade dem igår kväll. Tur. Jag lånar en kort kavaj av mamma att ha i kyrkan. Har målat naglarna lila så jag matchar lite.

Nu ska jag nog gå och duscha. Gillar att ha mycket tid att göra mig iordning, hatar verkligen att stressa.
Det enda som är osäkert är när vi ska ta oss dit. Vi ska nämligen få skjuts, antingen halv två eller halv tre. (Bröllopet börjar tre) Det är ju kul att de inte kan säga mer exakt...
Jaja. Inte vara gnäll-sie idag.
Jag ska ta med mig kameran och hoppas på att jag kommer ihåg att fota lite.
Hoppas ni har en supertrevlig lördag!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0