Bröllopsbilderna


Fine Albin innan vi gick in i kyrkan.


Lite suddig bild i kyrkan men det blev så mörkt med blixt, för det satt folk i vägen.


Där strosade de ut!


Alla tärnor och brudgums..män? gick också ut.


Här ska de snart stå och få risgryn kastat på sig..


Tärnorna.


Marskalkarna.


There they are!


Folk kastar risgryn på dem. Det syns tyvärr inte på bilden men visst ser de lite besvärade ut.


Obligatorisk pussbild :)


Of they go to nwe adventures!


De skulle åka häst och vagn till Jörlandagården där vi skulle äta och ha oss.


En glad tärna!

Jag håller på att få bilder av Albin, de skickas från hans dator nu till min men jag gör ett nytt inlägg och lägger in hans, som jag gillade. Finns några på mig! :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0