Bokfantasi

Hej hopp.
Nu är jag här. Igen.
Vi har varit och promenerat och samtidigt handlat mat och hämtat ut ett paket åt mig. Idag ska vi göra grönsakssoppa och imorgon blir det köttfärssås och fjärilspasta. På fredag vill jag nog äta något kött. Mmm, gott med kött. :)

Jag slutade väldans tidigt, halv tre. Sen gick jag hem för att börja fixa med hyllan.
Såhär såg den ut när den var uppe och tom.


Svart mot svart vägg, Albin kom på den snygga idén.

Och såhär såg det ut efter ett tag när jag hade sorterat mina böcker (i alfabetisk ordning såklart!):


Mumma! Älskade böcker!


Älskar hyllan, det blev så snyggt.

Japp, nu sitter man här och är allmänt nöjd. :) Och det är rakt och fint. Vi hittade inget vattenpass men Albin la ett batteri ovanpå hyllan och det rullade inte alls. Score! Vi är bäst tillsammans! :)
Älskar verkligen mina böcker, och detta var en liten fantasi, att ha dem ovanför sängen. Jag läser om böckerna flera gånger i månaden så det känns bra att de sitter uppe så jag bara kan dra fram en. Just nu läser jag om Twilight-serien och har kommit till andra boken. Sååå braaaa, som vanligt. Me loves it.
Kom på att jag inte hade fotat min snygga pennkjol jag köpte häromdagen. Från Asos.com såklart. Så nu tog jag tag i det!


Framsidan. Den är "puffig" vid höfterna eftersom det är fickor där + extra tyg. Loves it!


Baksidan. Härligt skön och stretchig.

Det var det.
Jag är ledig imorgon och på torsdag så jag hinner ju blogga mera. :)
Har så svårt att hitta bloggar jag tycker är intressanta att läsa men nu så! En tjej från bröllopet som är jobbarkompis med bruden Sara har en rolig blogg. Vi började snacka massor på Facebook igår typs, och msn:ade om IKEA, våra killar och bilar. Väldigt roligt. :)
Jag ska ta och läsa hennes blogg från början, så vi får höras senare eller imorgon. Men först: soppadags!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0