Bilder på moi

Jag hittade lite bilder som Albin har tagit på mig under de senaste dagarna.
Det är så sällan som jag lägger upp bilder på mig själv för det är tråkigt att ta foton själv. Det blir alltid samma stuk, nerifrån eller framifrån och man ser armarna och allt.
Eller spegelbilder. Jaja.
Nu har vi bilder som pojkvännen har tagit. Enjoy! :)



Crazy pic!





Väldigt mörk bild på min kusin David och mig när vi var på Nef.


Dags att gå till jobbet!




Diadem från Bianco. Me likey!


Hejdå, nu går jag till jobbet!


Jag slänger skräp. Men vad gör Albin där...?

Japp, det var det. Det finns några fler bilder i bilddagboken, checka in om ni vill.
Nu ska jag gå och göra mig iordning för jag ska ju upp och jobba imorgon.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0