You are the reason I'm breathing

Låtrad från låten med The Pussycat Dolls, A.R. Rahman, Nicole Scherzinger. Jai Ho! (You are my destiny) heter den.
Så himla mysig låt, tycker jag. Från filmen Slumdog Millionare. Jag gillar verkligen indisk musik, nästan allt är bra. Och när alla dansar samma, massdans, det är så fruktansvärt coolt. :) Catchy!

Jag är jättetrött. Jag orkade egentligen inte träna men gjorde det ändå, för det är bra för mig, och allt det där ni vet. Och så kom den gamla ledaren tillbaks. Trevligt! Kan ju hennes pass, så det är lite lättare då.
Men helt slut blev jag. Tror det var för det var så himla varmt i salen också. Och ute regnade det tydligen. Och när vi kom hem (ungefär vid nio) så åskade det. Och blixtrade tydligen men det såg jag inte. Jag tycker verkligen inte om åska... Vet inte varför. Är inte mycket för höga ljud. Utom musik. :)

Nu har vi ätit goda köttbullar som Albin gjorde när vi tränade och så såg vi på Packat & Klart. Tror vi ska se förra veckans Roomservice också, om mamma bara kan sluta prata i telefon... Hon är mycket värre än mig, jag har nog aldrig varit den typen av tjej som pratar i telefon länge. Jag har annat att göra. :P
Imorgon ska jag nog sporta en kjol om det blir lika varmt imorgon som idag. Och mina gladiatorsandaler också, förhoppningsvis.
We'll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0