Take me out tonight


Från Rent med Rosario Dawson.

Just nu kikar jag på Rent. Pausar lite, för jag tänkte gå och göra mig iordning nu, så slipper jag göra det sen. Men jag gillar denna filmen, den är så mysig. Speciellt gillar jag Rosario Dawson och Tracie Thoms. De sjunger fint.

Annars sitter jag här ensam. Albin är ute, och jag tröttnade på TV:n. Innan det tränade jag lite med Wii Fit i ungefär en timme. Jag är trött nu :/ Joggade i tolv minuter, gick step up i 30 och sedan lite random + lite yoga. Såg lite på MTV Made också. Det var någon liten skrutt som ville lära sig kampsport. Hon var asjobbig i början, bara fnissade åt allt, fast hennes tränare sa till henne att vara seriös. Så svårt kan det inte vara?
Aja, det gick ju bra anyways. But still!

Imorgon ska jag nog slapp, och hälsa på farmor på sjukhuset. Hon opererades i veckan, och jag har jobbat så har inte hunnit gå på besök, men det är besökstid 14-19 så I'm off då.
Nu ska jag väl gå och borsta tänderna.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0