Sprängande huvudvärk

Har haft det i några dagar, fast det är inte så farligt.
Det är mest irriterande. Jag brukar inte få huvudvärk, så den är lite oläglig tänker jag till den.
Men den försvinner ändå inte. Och jag vill inte ta någon tablett, för det var så jag fick magkatarr sist jag tog en tablett för huvudvärk.
Aja.

Idag jobbar jag heldag, men imorgon är jag helledig! Då går dagen i teaterns tecken. På morgonen ska vi till Angered och på kvällen ska vi till Redbergsteatern och After work impro. Yes!
Vad som händer idag vet jag inte riktigt, utom jobb. Jag måste köpa Pågens hönekaka. Mamma säger att det nog är som knark, för det är alltid slut när hon ska köpa. Så jag ska dit innan jobbet och se om det finns några. :)
Ciao, you guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0