South again

Maia Hirasawa - South again.

Dagens låttips. Jag tycker om den för de spelar cello. Det är fint.
Jag känner mig väldigt seg i huvudet, har svårt att tänka ordentligt. Och vara smart går inte alls.
Too bad. Idag har jag jobbat, och det var fruktansvärt segt. Fast det kom massa kort. Det är alltid kul att packa upp för det finns alltid plats för både nya och gamla.
Sedan kom Albin när jag slutade och hjälpte mig bära tomkartonger. (Jag är klen) Jag tyckte det var snällt gjort så jag bjöd honom och mig själv på glass.
Vi ska nog snart gå och promenera. Och sedan kolla igenom hans CV som han ska skicka iväg imorgon (förhoppningsvis). Kanske kika lite på TV också.

Och imorgon är jag ledig. Gött!
Jag ska softa. Är ledig på fredag också (såklart) och det känns bra. På torsdag och lördag jobbar jag.
Ladida. Imorgon blir det att gå till frisören och klippa topparna. Och kanske följa med Albin till Angered för han skulle hjälpa till på sitt gamla gymnasium att filma när de skulle göra... Något. Jag har glömt var det var. Melodifestival kanske. Det var esteter iaf. Och jag tror jag följer med, det kan nog vara roligt.

Folk säger att jag ser smalare ut. Hoppas?
Nej men det är ju alltid bra att hålla sig i form även om inte jag märker någon skillnad. Hm?
Jaja.
Nu ska jag nog gå och... Göra något. Promenixa!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0