Min nano


Den är egentligen lila men jag tog massor av kort i olika ljus och den blev bara blå. :(

Den är så fiiiin! Jag har lagt in ca. 2 GB musik men det räcker ju inte precis.
Aja. Får nog lägga in någon film eller två också. Albin har massa bra! ^.^
Jag tog nyss ett quiz på Facebook. Action movie legends där man skulle identifiera tuffa skådisar. Och jag hade 23 av 25 rätt! Hahahaha. Jag har sett alldeles för många actionfilmer i mina dagar. Okej, det är inte så svårt att veta vem Chuck Norris eller Dwayne Johnson är men att jag kunde Jean Claude Van Damme, det tyckte jag var roligt. Jag vet ju inte hur han ser ut, sådana filmer brukar jag inte glo på. Kul att jag är så "manlig" och vet så mycket om action. And like it!

Jag är lite sleepy. Men snart ska det tränas så jag får pigga upp mig!
Det var helt okej på jobbet idag. Och det sålde som vanligt, vilket är skönt. Eller det kanske är så bara för det är påsklov. Det är ju lågkonjunktur.. Får nog vänja mig vid det.
Jag är inte ledig någon dag i veckan, vad jag förstod. Kanske ledig lite på eftermiddagen på torsdag men annars jobbar jag. Blir nog inte komplicerat med vårdcentralen på onsdag för det är 8.30 och jag öppnar ju inte förrän 11.

Ni får ha det, så kikar jag kanske in senare!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0