Matthew Williamson

Är det någon som ska köa i butikerna för att få köpa kläder?
Inte jag iaf, jag har ju jobb och liv. :) Men jag kanske ska spana på nätet. Det släpps på onsdag, om jag inte har fel. Kl 23.59 eller så :P Jag såg någon fin klänning men de är dyra. Kan spana på något annat ifs.. Tror inte det var så många som skulle köa, jag läste något om det i en tidning. Typ 90 % tänkte inte köa.
Men men. När har fashionistas tid att svara på sånt i tidningar? Nevör. ^^

Nu sitter jag här alone again, för Albin skulle på möte hos arbetsförmedlingen. Jag tror bestämt han fick min gamla kontakt...tant. Ha.
Jag pratade tydligen i sömnen igår kväll. Jag var jättetrött, somnade efter elva som en stock. Innan det läste jag lite i Skönhetsbibeln om ögonskuggor och sånt.
Jag mumlade: Ignoreras varsamt..
Albin frågade vadå?
Jag svarade: Ögonskuggan..

Undrar vad jag kan ha menat med det. Aja. Jag brukar inte prata i sömnen annars, himla konstigt.
Händer den närmsta tiden: Ikväll är det träning och Project Runway. På onsdag släpps Matthew Williamson för H&M på nätet. På fredag/måndag är det lönedags! På onsdag nästa vecka ska jag klippa mig. Och samma dag släpps Twilightfilmen, som jag redan har bokat. Den 16:e maj åks det till Sthlm med kusin Cajsa.
Ändå lite fullt upp, det tycker jag om.
Nu ska jag ta på mig strumpor och kolla om posten har kommit.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0