Mahognybrun med koppar

Jag köpte hårfärg nyss. Jag tänkte inte ta min vanliga, utan skulle satsa på en annan brun färg. Och så kom jag hem med denna. Kommer nog bli röda inslag i håret. Jag tänkte ta någon chokladbrun färg men så blev det alltså inte. Hoppas inte det blir alltför rött... Fast man kan alltid köpa en till hårfärgning och fixa till det. Ska be Albin riktigt snällt att hjälpa mig att fixa det i veckan om jag är ledig, annars får det bli i helgen.

Snart är det träning. Hoppas jag orkar hela passet, annars brukar jag fuska pyttelite vid armhävningarna. Jag är så klen på sånt. :P Och sedan Project Runway och kanske något avsnitt av Scrubs.
Jag tror förresten jag fick fem kronors löneförhöjning idag. :) Till 100 kr/h istället för 95/h. Lättare och bättre, tycker jag. Det verkar inte som mycket, men det är alltid något.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Tjelsi

Grattis till löneförhöjningen!



Är det så att du och Albin är förlovade?



Vad tyckte du nu då om Filip&Fredriks program nu då? :)

2009-04-21 @ 00:18:04
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0