Love is my drug

John ME - Love is my drug

Dagens låttips. Den går ju väldigt mycket nu, så ni har säkert redan hört den. Men jag tycker om den, den är myspys.
Nu sitter jag här, fast jag planerade en sovmorgon. Vaknade kanske av att sängen var tom, för Albin duschade eller så. Och så drömde jag jättekonstigt. Kommer inte ihåg så mycket nu...
Men jag drömmer alltid konstigt. Jag trodde jag gjorde det för jag sov ensam när Albin var i Sthlm men jag gör det fortfarande. Jaja. Ibland kan det vara konstigt men inatt var det bara skumt.
Så jag tänker inte somna om :P

Undras vad jag ska hitta på nu..?
Ensam hemma, så spelar musik utan att någon klagar på att jag har satt Beyoncé - Halo på repeat. :D Behöver inte klä på mig på ett tag.. Kanske läsa något? Sängen kallar.
Får värma på vetekudden och ligga och läsa lite, tror jag bestämt.
Hoppas det kommer post till Josie idag!

Ha det, hörs senare!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0