LaLa Song

Bob Sinclar - LaLa Song.

Dagens låttips. Den är så mysig. Och jag bara älskar när de sjunger just do it, do it, do it! :)
Trevligt att höra sånt på radio så jag letade upp den på Spotify nyss. Ladida.
Jag jobbade idag och jisses vad varmt det var! Det som sög var att kassan hade jättedåligt med växel. Inga tior alls och bara någon enstaka tjugo och femtiolapparna var också slut. Ibland kan man fråga kunderna om de har växel men ganska ofta har de bara 500-lappar. När jag har haft kassan brukar det inte bli så, men jag jobbade ju inte igår så det kanske var massor av folk med 500:ar.
Jaja, big deal. Det är bara trist då, eftersom jag får ge typ tiori i växel istället för tjugor. Dålig stämning :P
Det som var roligt var att Toria kom och hälsade på mig när jag precis hade öppnat. Det som också var roligt var att hon var bakis. :) Hon halvlade sig på disken och var seg. Men vi pratade ett tag, och hon följde med mig när jag skulle försöka växla, men Coop är lite onda och ville inte växla till sedlar åt mig, bara tior. Bättre än inget iaf.
Mycket presenter har det varit idag och väldigt varmt.
Skönt! Men både igår och idag har jag varit mentalt handikappad, har verkligen inte haft någon aning om vad jag ska ha för kläder och vilka skor jag ska ha till det jag äntligen valt ut. Usch. Var nöjd med skorna idag, fast jag fick lite skavsår. Nya jeansleggingsen var fina. Klorblekta som jag köpte igår på Gina Tricot.

När jag kom hem tog jag på mig en liten blommig kjol och tubtopp och slappade. Jätteskönt!
Såg allra sista avsnittet från Scrubs säsong 6 också. Too bad. Vill ha sjuan på DVD!!!
Igår beställde jag Frost/Nixon på DVD, har äntligen hittat den!

Annars sitter jag här, men jag ska nog gå ut på altanen lite, få i mig lite sol. Sen vill jag äta på nya indiska resturangen vid Heden. Bombay Palace heter den och den fick fyra fyrar i GP häromdagen, så jag tänkte att vi kunde testa den. Och så skulle jag jättegärna vilja gå på bio... Vill se The boat that rocked eller Milk, om den nu går fortfarande.
Får kika i tidningen om det är något annat bra som går.
En sån härlig lördag :) Nu får jag allt gå ut!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0