Hemma igen

Det är himla mysigt att vara på landet och träffa släkt.
Verkligen! Speciellt att äta god mat hela tiden, men men..
Jag har inte gjort mycket alls dessa dagar. Har mest legat i soffan och glott på Miss Marple-avsnitt. Utom vid middagarna. Så jag har slappat väldans mycket.
Och kanske varit lite osocial.. De andra har haft massa energi och sprungit utomhus men det har jag inte haft lust till. Det är ju jag som har ledigt, då får väl jag bestämma vad jag vill göra?
Tydligen inte.. Jag borde gå ut och gå, som alla andra. Alternativt hjälpa till med allt de har lust att göra.
Suck. Kan inte alla bara ta det lite lugnt? Softa, läsa en bok, inte springa runt? Aja..

Idag höll jag lilla Anton men han var hungrig/trött/mammig eller så, så han var lite ledsen :/ Trist.
Mycket mysigare att hålla honom om han sover eller precis har ätit eller så.
Vet inte vad som händer mer idag.. Har eventuellt lovat att jag ska gympa idag. Trist, men nödvändigt. Och så kan jag ju säga att jag gjort något "jobbigt" under lovet.
Nu ska det pusslas!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0