Happy time

Snart ska jag tvinga iväg min lille älskling till Arbetsförmedlingen, så de kan hjälpa honom med jobb och a-kassa. Typs.
Hoppas det funkar.. Jag sitter och väntar på posten.
Den ska alltid komma så sent... Varför?? Onödigt.
Och det verkar som alla brev kommer fel numera. Igår kom typ tre brev till oss som skulle kommit till vår granne, och vi fick ett brev som skulle till min pappa men som hade kommit flera gator bort. Då hade den som fått brevet skrivit på kuvertet att posten får fan ta och kolla upp adresserna innan de lägger i. Typ :)
Jaja. Inte lätt alltid, att vara postman/kvinna.

Vi hörs nog lite senare.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0