Gordon Ramsay

Nu har vi kikat på TV. Ovanligt mycket för min del, brukar inte sitta och uggla där längre. Har annat för mig :) Men idag så! Dubbelavsnitt med Gordon Ramsay. Först var det The F word och sedan var det Kitchen Nightmares. Nu sitter jag här och väntar på att H&M ska öppna sina internetportar. Ska gå och göra mig iordning snart, och se ett avsnitt av Scrubs innan.
Förstår inte varför jag är lite nervös... Det är samma sak som när man ska beställa biljetter till något (typ Kent) på Ticnet, jag är alltid rädd att sidan ska krascha. Typ. :)
Men det har alltid gått bra innan och även om sidan kraschar idag så är det ingen big deal. Jag kommer inte dö om jag inte får köpa ett plagg. Men det vore lite coolt.
Även fast alla andra också kommer ha något likadant. :P

Nu går jag och borstar tänderna!
Adíos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0